erika'

du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt

Kategori: the life of

jaha. tisdagen är strax över och i morgon onsdag och veckan vänder. älskling flyttar även till kalmar i morgon :( dock glad att jag ska bo hos honom i 3 veckor sen!! åh. jag längtar och hoppas att veckorna fram tills dess går fort. hihi.
dagen har varit helt okej, hunnit med mycket faktiskt. haft samhäll, projekt & företagande, turism och små företagande. har även haft möte på banken ang. balen. och även skrivit in mig på körskolan, har första körlektionen på torsdag. JAG ÄR NERVÖS!!! haha. ska ringa till min man snart och säga att jag saknar honom och att han inte får flytta till kalmar. haha. skoja. men ska ringa honom i alla fall. i morgon ska bell och jag simma efter skolan, skönt! blev inget idag. nu ska jag ta mig nått och äta och kolla halv 8 hos mig. vi hörs i morgon. PUSS


vill använda min vinterjacka, vill ha mörkt hår, vill ha lugg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: