erika'

1 år med min man

Kategori: the life of

idag är det exakt 1 år, 12 månader, 52 veckor, 365 dagar, 8760 timmar sedan jag blev tillsammans med den finaste människan på denna jorden. jag är så himla lyckligt lottad som får ha honom som min pojkvän. han är den som vet hur man får mig på bra humör när jag är ledsen, han är den som får mig att känna mig trygg i mig själv, han får mig att känna mig uppskattad och älskad, han är den som får fram mina bra sidor, han vet mina dåliga sidor och accepterar dom. han kan mig utan och innan. han bryr sig verkligen om mig, och han är så himla underbar på alla sätt och vis. även att han kan vara jobbig att sova bredvid som pratar i sömnen, tränger ut en och tar ens täcke så finns det inget bättre än att sova bredvid honom, när han håller om en och säger att han älskar mig. han är helt enkelt det bästa som har hänt mig. han är så otroligt fin på alla sätt. jag älskar dig mer än nått annat erik freij!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: