erika'

dag 1. presentation av mig själv

Kategori: the life of


hej. det är då jag som är erika, i fall ni inte visste. haha. i alla fall, jag är 18 år gammal, bor i målilla i ett blått litet hus med min mamma anna, pappa ove och lillebror oskar. vi har också 2 katter, molle och nisse. mysigaste katterna. jag läser sista året på handels & administrations programmet på hultsfredsgymnasium. jag har världens finaste pojkvän som jag spenderar så mycket tid jag kan med, dock inte så mycket nu när han pluggar i kalmar.. på annars gör jag inte mycket på fritiden. har alltid spelar bandy på vintrarna men jag slutade förra året, va nog dock mest för att martina slutade och jag inte ville spela utan henne. men jag är sååååå sugen på att börja igen, åtminstone träna. så det ska jag nog syssla med i vinter. annars festar jag mest och hänger med kompisar. det var väl i stort sett allt om mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: